بازی کم حجم شهرک پرندگان، مخصوص کامپیوتر - Birds Town PC Game
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2115
نویسنده : Alireza

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!



 

 

 

 

 

 

بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) به دلیل گرافیک کارتونی و داستان جذابی که دارد، برای تمام سنین مناسب است. این بازی هم به سرعت عمل و هم به فکر و ابتکار شما نیاز دارد.

 

این بازی با وجود گرافیک زیبا و مراحل طولانی، حجم تقریبا کمی دارد. ضمنا منابع کمی از سیستم مصرف میکند و روی تمام کامپیوترها قابل اجرا میباشد. امیدواریم با این بازی لحظات شادی داشته باشید.

 

 

بازی کم حجم شهرک پرندگان، Bird's Town PC Game رااز بروز ترین سایت برای همه دانلود کنید دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 83.6 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی کم حجم، دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر، دانلود بازی مناسب کودکان، دانلود بازی فکری، دانلود بازی فانتزی، دانلود شهرک پرندگان، دانلود بازی شهر پرندگان، دانلود بازی کارتونی، دانلود بازی فکری برای کامپیوتر، دانلود Birds Town PC Game ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: